Turpinot uzlabot klientu servisu un paplašinot braukšanas biļešu iegādes iespējas, ieviešam elektroniskos norēķinus pērkot biļeti pie konduktora kontorliera.
Pagājušajā gadā sasniegtais pasažieru skaita pieaugums ir viennozīmīgi apliecinājis, ka organizatoriski sniegto pakalpojumu uzlabojumi gūst pasažieru atzinību, uzver AS „Pasažieru vilciens” valdes priekšsēdētājs Andris Lubāns. Ieviestā iespēja vilcienos par braucienu norēķināties ar bankas kartēm, tai skaitā bezkontakta kartēm ir nākamais solis klientu servisa uzlabošanas virzienā, tā A.Lubāns.
Sākotnēji norēķināties par braukšanas biļeti ar bankas karti varēs tikai dīzeļvilcienos. Pēc pieprasījuma izvērtēšanas, un, ņemot vērā mūsu pasažieru ieteikumus un norādes, lemsim par elektronisko norēķinu iespējas ieviešanu arī citos reisos un maršrutos.
Jauno pakalpojumu piedāvājam sadarbībā ar Swedbank, kas jau vairākus gadus ir uzņēmuma finanšu partneris karšu darījumu apkalpošanā.
Iespēja par braucienu sabiedriskajā transportā samaksāt ar bankas karti ir ļoti būtiska – nesen veiktais pētījums apliecināja, ka pie šādas iespējas ar karti par braucienu labprāt maksātu 80% Latvijas iedzīvotāju, tāpēc mēs esam ļoti priecīgi par “Pasažieru vilciena” lēmumu aprīkot dīzeļvilcienus ar mobilajiem POS termināliem. Tas noteikti atvieglos darbu gan konduktoriem kontrolieriem, gan nodrošinās papildu ērtības gan vietējiem klientiem, gan tūristiem, kas tagad par biļeti varēs norēķināties ērti un ātri arī vilciena vagonā – ar bezkontakta norēķinu karti, pat vairākas reizes ātrāk nekā skaidru naudu. Domāju, šāda mūsdienīga risinājuma nodrošināšana liecina par uzņēmuma rūpēm par patiešām labu klientu servisu un mēs mudinātu arī citus sabiedriskā transporta pārvadātājus sekot “Pasažieru Vilciena” labajam piemēram, saka Beāte Krauze, Swedbank Naudas pārvaldības daļas vadītāja.