Vilciens pasažieriem rada kopīgu pieredzi un saikni, lai arī cik īsa tā būtu.
Lai labāk izprastu mūsu pasažieru paradumus un pilnveidotu mūsu sniegto pakalpojumu, periodiski veicam klientu apmierinātības pētījumu. Pateicoties pasažieru atsaucībai, 2023. gada jūlijā veiktajā aptaujā uzzinājām, kādi ir mūsu pasažieri un kādam mērķim izmanto vilcienu satiksmi.
Lūk, daži no iegūtajiem rezultātiem!
- Pasažieri vilcienu izmanto, lai apmeklētu
- darbu – 52%
- draugus, radus – 48%
- pasākumus – 38%
- veikalus – 26%
- iestādes – 24%
- Pasažieri vilcienā
- lieto izklaidējošu saturu viedtālrunī – 46%
- nedara neko (guļ, vēro apkārtni vai pasažierus) – 29%
- lieto izglītojošu saturu (mācās, strādā) – 21%
- 44% pasažieru vilcienu satiksmi izmanto ilgāk par 10 gadiem
- Lielākā daļa pasažieru ir regulārie braucēji, kuri vilcienu satiksmi izmanto
- gandrīz katru dienu – 29%
- pāris reižu mēnesī – 20%
- 3-4 reizes nedēļā – 18%
- No vai līdz vilcienam mūsu pasažieri nokļūst
- kājām ~40%
- ar sabiedrisko transportu ~30%
- ar auto ~10%
- 47% pasažieru vilciena biļeti iegādājas ar atlaidi (e-biļete, abonements, darbdienas vidus biļete, “Goda ģimenes” biļete)
Pētījums īstenots sadarbībā ar pētījumu un konsultāciju kompāniju Kantar.